Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Aangezien ik alles met de hand maak, en alles zorgvuldig in orde wil maken voor jou, moet je rekening houden met een levertijd van om en beide 2 weken. Bestellingen worden verwerkt van zodra de betaling binnen is. Ik raad je dus aan om ruim op tijd te bestellen voor speciale gelegenheden.
Moest het toch zijn dat je heel dringend iets nodig hebt, stuur me dan een mailtje naar info@maisonmarijke.be en ik bekijk samen met jou wat we kunnen doen.
We zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen en schade omwille van gebeurtenissen buiten onze normale controle. Hieronder vallen productieonderbrekingen, transportvertragingen en werkonderbrekingen alsook schade tijdens transport.
Hoe gebeurt de verzending van mijn bestelling?
Ik werk samen met DPD voor de verzending van jullie pakketjes.
Dit geeft je de keuze om te kiezen voor thuislevering (6€) of afhaling in een parcelshop (4€) van DPD. Op de website van DPD kan je checken welk afhaalpunt het dichtst bij jou in de buurt ligt. https://www.dpdgroup.com/be/mydpd/parcel-shops
Je kan je pakket volgen via track & trace en bovendien krijg je een tijdsindicatie van 1 uur voor de levering. Zo weet je precies wanneer het pakket aankomt en hoef je niet te wachten tot de chauffeur aanbelt! Handig, niet?
Welke zijn de verzendingskosten?
- Verzending naar een afhaalpunt van DPD: € 4,5
- Verzending naar thuisadres in België: € 6,5
- Verzending naar een adres in Nederland: € 11
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Woon je in de buurt van Peer? Dan kan je de artikelen ook steeds afhalen bij mij thuis door in de webshop te kiezen voor ‘Afhalen bij Marijke’. We spreken dan samen een moment af waarop je je bestelling kan komen afhalen. Op die manier kan ik eens een babbeltje slaan met mijn klanten en bespaar jij je de verzendkosten, win-win toch.
Mijn afhaaladres is Waubergerdijk 22, 3990 Peer
Hoe kan ik betalen?
Je kan online betalen via Bancontact, Belfius mobile, KBC Mobile, ING Mobile, Paypal of via een gewone overschrijving.
Van zodra ik je betaling ontvangen heb, kan ik aan het productieproces beginnen.
Indien je niet via de webshop bestelde, kan je ook via payconiq of cash betalen bij afhaling van je bestelling.
Mijn pakketje is beschadigd. Wat moet ik doen?
We zorgen er steeds voor dat je producten zorgvuldig beschermd en verpakt worden, zodat ze niet beschadigd kunnen geraken onderweg.
Ondervind je toch problemen? Neem foto’s van je producten en verpakking en mail het door naar info@maisonmarijke.be
Is het mogelijk om te retourneren?
Alle gepersonaliseerde producten van Maison Marijke worden op maat gemaakt en kunnen niet worden teruggenomen. In dit geval kan je je dus niet beroepen op het verzakingsrecht.